בס"ד

מדריך קניות

תוכן הסעיפים:

חיפוש מוצר ובחירתו
אפשרויות קניה: משתמשים רשומים ולא רשומים
תשלום
השירותים שלנו ועמלות
צור קשר
משלוח
זמן אספקה
בעיות אפשריות ופתרונות
קבלת מוצרים וחוות דעת
חיפוש מוצר ובחירתו

השירות של Safsira הופך רכישת פריט דרך האינטרנט לנוחה וקלה במיוחד.

האתר מבטיח עבורך את המחיר הכי זול ובאיכות אופטימלית.

 

הפריטים שהוזמנו דרך האתר יסופקו באמצעות הדואר, על ידי היצרנים או סוכני המכירות לכתובת שצוינה על ידך. בלי לעזוב את ביתך אתה יכול לחסוך סכום מכובד של כסף בקניות שלך. 

 

מצידנו, אנחנו נעזור לך לעקוב ולוודא שהפריט שקיבלת מתאים לך ועומד בקריטריונים שנכתבו בדף המוצר ושהמוצר הגיע אליך בשלום. כספך יועבר לחשבונו של המוכר רק לאחר שכל התנאים האלה התקימו.

 

באתר יש את הקטגוריות הבאות:

 

* ביגוד - תכשיטים, תיקים,ארנקים, שעוני יד  ואקססוריז

 

* הכל לילד - בגדי ילדים, צעצועים, נעליים ואביזרים משלימים

 

* אלקטרוניקה - תאורת לד, ציוד למחשב ולפאלפון, שקעים ועוד

 

* הכל לבית - כלי מטבח,עיצוב הבית והגינה ועוד מגוון רחב של אביזרים וגאדג'טים לבית

 

* עבודה ופנאי - מבחר פריטים שימושים לבית ולמשרד: מכשירי כתיבה, משחקי חשיבה, כלי עבודה, מוצרים לרכב ועוד הרבה  

 

הערה: כל התמונות המוצגות באתר הם לצורך המחשה בלבד, אנו לא אחראים לכך שהפריט שרכשת יתאים לגמרי לתמונה המופיעה באתר. התמונות נבחרו בהקפדה יתרה כך שיתאימו לדרישות ההלכה היהודית וכל כללי הצניעות.

 

בשירות שלנו ביכולתך לחפש מוצר מסוים שאתה מעונין בו. לשם כך אתה צריך להקליד את שמו של המוצר בשדה 'חיפוש' באתר. גם אם המוצר אינו זמין באתר באותו הרגע, החיפוש שלך נשמר אוטומטית באתר ואנו נשתדל להוסיף את המוצר הספציפי שחיפשת למגוון המוצרים.

 

השרות של ספסירא מאפשר לך לשמור את הפריטים האהובים עליך מבלי לשלם או להזמין אותם קודם. אתה יכול בקלות להוסיף את הפריט לסל הקניות שלך. לאחר הצפייה במגוון המוצרים שלנו, תוכל לחזור לסל הקניות שלך כדי לצפות באופן מרוכז במוצרים שבחרת. מלבד זאת, משתמש הרשום באתר יכול להוסיף פריטים לקטגורית 'מועדפים'. ויכול בכל רגע נתון למצוא את הפריט ברשימת ה'מועדפים'.

אפשרויות קניה: משתמשים רשומים ולא רשומים

ניתן להזמין במהירות כל מוצר בו אתה מעונין. בין אם אתה לקוח רשום ובין אם לא. כדי לקנות פריט, אתה צריך לבחור מוצר מהקטלוג ולהוסיף אותו לסל הקניות שלך. לאחר מכן, עליך לעבור ישירות לסל הקניות ולבצע את ההזמנה. לאחר ביצוע ההזמנה תתבקש לבצע את התשלום באחת מאפשרויות התשלום העומדות לרשותך. כלקוח רשום תוכל לבצע את הקניה ביעילות ובמהירות.

 

להפוך למשתמש רשום לוקח שניות. אתה רק צריך למלא פרטים אישיים מינימליים על עצמך ובכך להפוך את קניותיך בעתיד לקלות ונעימות יותר. לדוגמא: לא תצטרך להזין בכל פעם מחדש כתובת למשלוח. יתרון נוסף: תוכל לפקח על ההזמנות שלך שנעשו באמצעות לקוח רשום. תוכל גם לראות את היסטורית ההזמנות שלך ואת רשימת המוצרים המועדפים עליך.

תשלום

לאחר ביצוע ההזמנה תועבר אוטומטית לדף התשלום. באמצעות המערכת המאובטחת שלנו תוכל לשלם עבור הזמנתך במהירות ובביטחה. תוכל לבחור כל אחת מאפשרויות התשלום הבאות:

 

1.  כרטיס אשראי- ויזה/מסטרקרד  או ישראכרט כל הנתונים מועברים אך ורק באמצעות ערוץ מאובטח. האבטחה והסודיות של המידע האישי שלך הן בראש סדר העדיפויות שלנו. הפרטים מועברים בצורה מוצפנת שאינה נגישה לכל אחד אחר.

 

2.  תשלום על הסחורה דרך מערכת התשלומים של PayPal.  

 

3.  באפשרותך לשלם באמצעות שוברים. את מספר השובר יש להזין בסיום ההזמנה בשדה המתאים. לכל שובר יש ערך נקוב של כסף. תוכל לבדוק תמיד את היתרה בשובר באתר שלנו. תוכל גם להגדיל את סכום השובר בנוחות ובקלות. לשם רכישת שובר בסכום מסוים עליך ליצור קשר עם המנהל דרך הדף צור קשר.

 

4.  העברה לחשבון  הבנק שלנו (לקבלת מספר שובר לסכום ההעברה)

ספפיר טריידינג

בנק: דיסקונט (11), ישראל.

סניף:69

0132102457 :  מספר חשבון

(בעת ביצוע ההעברה, הנפקה של מספר שובר צריכה להיות מתואמת עם המנהל שלנו) 

 

5.  תשלום במזומן.  באפשרותך לבצע את התשלום במזומן באמצעות הנציגים שלנו בערים שונות. במועד התשלום, תקבל מספר שובר בסכום המתאים (יהיה זמין בקרוב).

 

ללא קשר לשיטת התשלום שנבחרה המידע האישי שלך נשאר חסוי ובלתי נגיש לכל אחד אחר.

השירותים שלנו ועמלות

השרות שלנו כולל:

 

*חיפוש אחר האיכות הטובה ביותר, פריטים נוחים, מקוריים ושימושיים.

 

*מתן אפשרות לתצוגת המוצרים שברצונך להזמין, בהתאם לרוח היהדות.

 

*תרגום מידע על המוצרים לשפה שלך. מה שמאפשר לך להשתמש בשרות שלנו בשפה המתאימה לך.

 

*אתה לא צריך לחשוף את פרטי האשראי ונתונים אישיים נוספים לאנשים זרים. (מלבד הכתובת שלך למשלוח ההזמנה). אנו נבצע בעבורך הכל.

 

*כדי להבטיח את ביצוע הזמנתך התשלום יועבר למוכר רק לאחר קבלת המוצר בידיך.

 

* הבטחת השלמות של המוצרים שלך: אם קיבלת מהמוכר פריט שבור, פגום או לא פעיל. אתה לא צריך לשלם על זה. עליך לפנות אלינו לפני תאריך התפוגה. תאריך התפוגה מצוין באתר בצמוד לכל פריט שהוזמן.

 

 כדי להשתמש במערכת שלנו, אתה משלם תשלום סביר קטן, המאפשר לך לחסוך הרבה זמן וכסף בעת רכישת מוצרים.

 

העמלות שלנו הן כדלקמן:

 

1. 1$ עבור סחורות בשווי $ 4.99 או פחות.

 

2. 2$ עבור סחורות בשווי 5-14.99 $.

 

3. 3$ עבור סחורות בשווי 15-24.99 $.

 

4. 4$ דולרים לסחורות בשווי 25-39.99 $.

 

5. 5$ עבור סחורות בשווי 40 $ ומעלה.

צור קשר

השתמש בקישור בפינה הימנית העליונה של המסך.

 

הזן את נושא הודעתך בחלונית המצויה בדף זה. כתובת מייל ליצירת קשר, מספר הזמנה (אם אתה כותב על הזמנה מסוימת שנעשתה באתר) ואת תוכן ההודעה בחלונית הגדולה בצד ימין. לאחר מכן הזן את התווים המופיעים בתמונה ולחץ על 'שלח'. קיבלנו את הודעתך וניצור איתך קשר תוך 24 שעות.

מלבד זאת, כשאתה מבצע הזמנה בדף ההזמנה אתה יכול להשאיר לנו תגובות ובקשות, בנוגע להזמנה וכו'

 

אם כבר בצעת את ההזמנה שלך, אתה יכול עדיין להוסיף הערות ע"י שימוש בתפריט למשתמשים רשומים או בתפריט למשתמשים שאינם רשומים. עליך לציין את מספר ההזמנה, להתחבר, ולהשתמש בטופס המיוחד כדי לשלוח את ההערה. בהערתך אתה יכול לרשום, לדוגמא, שהמשלוח של הפריטים שלך מתעכב וצריך להאריך לך את תאריך התפוגה. אתה יכול גם לרשום על פגם בפריט שהתקבל. לאחר קבלת הודעתך נשתדל להגיב בהקדם האפשרי.

 

 

משלוח

לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום הפרטים הרלוונטיים ישלחו מידית למוכר/ ליצרן בארץ היצור. ההזמנה תשלח בדואר לכתובת שציינת בהזמנה. ברוב המקרים, לאחר שהפריטים נשלחו תוכל לעקוב אחריהם באמצעות קוד בינלאומי מיוחד. שירות הדואר מנפיק את הקוד לשולח בעת המשלוח, תוך כמה ימים הקוד יופיע באתר. תוכל לראות את הזמנתך ב'אזור האישי'- בדוק את הזמנתך.

 

באמצעות הקוד תוכל לעקוב בדף העזרה זה או זה אחר מיקום הסחורה בדואר. אם הסחורה הגיעה כבר לישראל תוכל לבדוק זאת בדף דואר ישראל.

 

זמן ממוצע למשלוח הינו כ-30 יום. במקרה של חגים מסורתיים בארץ המוצא או בישראל זמן המשלוח40-50 יום. לאחר שהמשלוח מגיע לישראל הוא מועבר לסניף הדואר שלך. אם מדובר בחבילה קטנה היא בד"כ תועבר לביתך, אם החבילה גדולה יהיה עליך לסור לסניף הדואר כדי לאסוף אותה.

זמן אספקה

לכל פריט שהוזמן ישנה תקופת משלוח צפויה. המוכר שולח בדואר את הפריטים ומעונין לקבל את הכסף. ע"כ אנו לא מעבירים את הכסף למוכר עד שתקבל את הפריטים ותבדוק את תקינותם. הכסף שלך יועבר למוכר אך ורק בתום תקופת המשלוח.

 

תקופה זו מספיקה בד"כ לקונה בשביל לקבל את המוצר ולבדוק את תקינותו. לכן, מיד לאחר קבלת המוצר ובדיקתו לחץ על 'התקבל' ליד הפריט שהוזמן. כספך יועבר למוכר לאחר שלחצת שהמוצר "התקבל".

 

אם לא קבלת את המוצר 2-3 ימים לפני סוף תקופת האספקה, עליך להשאיר בקשה להארכת תקופת האספקה למוצר הנ"ל.

 

אין ביכולתנו לעקוב שכל הפריטים שהוזמנו יגיעו בזמן ובמצב טוב. אחריות הקונה אם המוצר התקבל פגום לצור עימנו קשר בנושא לפני תום תקופת האספקה. במקרה כזה, אנו נטפל בבעיה ותקופת האספקה תורחב.

 

הערה: אם תקופת האספקה פגה ולא התקבלה שום בקשה להארכת תקופת האספקה יחשב הדבר כאילו הקונה קיבל את הפריט ובמצב תקין. במקרה כזה, תביעות על פריט לא יתקבלו!

בעיות אפשריות ופתרונות

בתוך תקופת האספקה אתה יכול לפנות אלינו אם הפריט שהתקבל לקוי או פגום. אנו מתיחסים לכל תביעה ברצינות המרבית וננסה לפתור את התקלה מול המוכר: אם טענתך צודקת כספך יוחזר או שתקבל פריט חדש. תוכל להגיש תלונה באמצעות הטופס 'צור קשר' עליך להקליד את מספר ההזמנה בשדה המתאים. במקרה של תלונה הקובץ חייב לכלול תמונה של המוצר הפגום. תוכל לעשות זאת באמצעות השדה: 'צרף קובץ'. אנו נתיחס ונטפל בטענות הבאות: (בתנאי שהאמור בסוגריים התקיים)

 

1. המוצר לא התקבל. (וזמן האספקה הוארך כבר פעם או פעמיים)

 

2. המוצר לא פועל כפי שתואר ע"י המוכר. (יש צורך לבדוק בוודאות שהמוצר לא פועל, אם אפשר להוכיח זאת ע"י תמונה יש לצרף תמונה)

 

3. מספר הפריטים שהתקבלו (חלק מההזמנה) פחות ממספר הפריטים שהוזמנו. (חובה לצרף תמונה שלחבילת הדואר בה נראה כי חלק מההזמנה חסר)

 

4. קבלת חבילה ריקה (עליך לצרף תמונה שלה)

 

5. המוצר שבור או פגום (יש לצרף תמונה ברורה המוכיחה זאת.)

 

6. למרות העובדה כי הקונה סיפק פרטים מדויקים למשלוח, החבילה נשלחה ליעד שגוי. בעקבות זאת לא קבלת את החבילה, באשמת המוכר.

 

סכום הפצוי לא יעלה על המחיר ששולם לפריט שהוזמן!

קבלת מוצרים וחוות דעת

בתפריט בדיקת הזמנה, תוכל להקיש 'התקבל' ליד כל פריט שהוזמן. כשעשית זאת הכוונה כי קבלת את הפריט, בדקת אותו, ואין לך שום תלונה עליו. לאחר שלחצת 'התקבל' זמן האספקה יגמר ולא נקבל יותר תלונות על המוצר.

 

באותו זמן, יפתח שדה מיוחד בו תוכל לציין את חוות דעתך על המוצר. הדבר יעזור ללקוחות עתידיים לעשות את הבחירה הנכונה ברכישת מוצר על סמך חוות דעתך –הלקוח שרכש את המוצר! חוות דעתך תוצג בדף המוצר אותו רכשת (בקטלוג). רק שמך יוצג (ללא השם משפחה) ליד חוות הדעת שלך.